Mamy dla Was bardzo ważną wiadomość. W związku z rozwojem Plaży Open , poszukujemy do naszego zespołu nowej osoby, odpowiedzialnej za media oraz promocję!
Szukamy osoby kreatywnej, która nie boi się wcielać w życie niekonwencjonalnych idei i pomysłów. Plażę Open tworzy sztab pełnych pasji, energii i serca do działania, i taka powinnaś/powinieneś być właśnie Ty. Poniżej prezentujemy wymagania i obowiązki kandydata do naszego zespołu. Zainteresowanych do środy 16 maja, do godziny 20:00 prosimy o wysyłanie swojego CV, oraz krótkiego podsumowania swojej dotychczasowej działalności w zakresie mediów, promocji na adres: piotr.bak@plazaopen.pl
Bardzo ważne jest dla nas także to, jak widzisz siebie podczas tegorocznego projektu Plaża Open, co możesz do niego wnieść i czym go wzbogacić?
Obowiązki:
– Przygotowywanie materiałów dziennikarskich (artykuły, felietony, reportaże, wywiady itp.)
– projektowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach social media (Facebook, YT, Instagram, Pinterest, TT)
– tworzenie angażujących treści na potrzeby prowadzonych działań (kreacje graficzne/video + content)
– tworzenie treści do witryn internetowych
– współpraca przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w zakresie social media
– bieżące działania, wynikające z tzw. „potrzeby chwili”
– znajomość programu CorelDraw i/lub Photoshop
– przeprowadzanie wywiadów, zarówno w formie tradycyjnej, jak i wideo
– redagowanie witryny www.plazaopen.pl
– kontakt oraz współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi (Kontakty?)
– pozyskiwanie partnerów, partnerów medialnych dla Plaża Open
Wymagania:
– Minimum 4-letnie doświadczenie dziennikarskie lub redakcyjne
– Doskonała umiejętność posługiwania się językiem polskim
– Umiejętność obsługi social mediów
– Kreatywność, umiejętność wyszukiwania i prezentacji ciekawych tematów
– Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze content marketingu, social mediów, redagowania treści do publikacji zewnętrznych i serwisów www
– Bardzo dobra znajomość promocji poprzez media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedln, Google+, Snapchat)
– Umiejętność moderacji fanpage
– Kreatywność w działaniu i szukaniu nowych rozwiązań
– Doświadczenie w obszarze marketingu i prowadzeniu profili w social mediach
– Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych
– Wiedza z zakresu planowania i przeprowadzania promocji
– Umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne oraz organizacyjne
Co oferujemy w zamian?
- Pracę w młodym, ambitnym zespole
- Umowę zlecenie
- Dojazd z miejsca ustalonego z organizatorem
- Noclegi w każdym z 5 miast tegorocznego cyklu
- Wyżywienie
- Pakiet organizatora, w którego skład wchodzi m.in oficjalna odzież tegorocznej edycji Plaża Open
- Nawiązanie cennych kontaktów w kontekście pracy w mediach/PR/promocji w przyszłości
- Zdobycie doświadczenia
- Poznanie osób, które profesjonalną organizacją imprez sportowych zajmują się od ponad 10 lat
*Zastrzegamy możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.